Aktuazio eremua
Irisgarritasunaren inguruko gogoeta gauzatu genuean Gernikan jaiotzen zen parke lineal bat proposatu genuen. Horrez gain, Arteagatik Laidara doan bidea peatonalizatzea ere planteatu genuen, non bertatik auzokideak eta garraio publikoen bakarrik izango zuten garraio motorizatua erabiltzeko aukera.
Proposamen bi hauek kontuan izanda parke lineal horri bukaera ematea proposatzen dugu, aurrerago zehaztuko dugun eraikitze sistemaren bitartez parkea itsasora zabalduz. Horrez gain plataformako aparkalekuak kentzen ditugun arren, iparraldeko aparkalekuak kontzerbatzea erabaki dugu, norbaitek autoz baino ezingo balu hondartzara urbildu aparkatzeko aukera izan zedin.
Eraikitze sistema
Gure parke linealaren proposamenean itsasoaren gainera ateratzea proposatzen genuen. Hala ere, ez genuen ikusizko inpakato bortitza zuen elementurik sortu. Sistema honen ideia Kim Ki Duk-en filmeetan maiz ageri diren etxe flotatzaileetatik jaiotzen da. Izan ere, nahikoa erakargarria iruditu zitzaigun ur laminaren gainean flotatzen zituzten eraikinak horiek ( The Isle edo Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom ) eta nola uraren deribaren arabera lekuz aldatzen zihoazen. Beraz, eraikinek flotatu ahal badute, zergait ez dute parke bateko elementuek flotatuko? Horrela, parke flotatzaile bat plantzea pentsatu genuen, eta uraren eraiginpean egon arren sistema kontrolatuago bat bilatzeari ekin genion. Horrez gain, Kim Ki Duk-ek sortzen zituen espazio intimista eta autistak ez genituen nahi, baizik eta, zerbait publikoa, irekia. Horrela, eraikuntza sistema honetara heldu ginen, zeinek plataforma ezberdinak bata bestearen alboak atxikitzea ahalbidetzen gintuen beraien altuera itsasoaren mailaren eskuetan utziz.
Programa: erlazioak eta zirkulazioak
Programa orubetik nola bananduko den erabakitzerako orduan, zeinbait analisi egin beharrean ikusi genuen geure burua. Horrela, eskatuko programa aztertu eta irisgarritasun proposamenean planteaturiko parke linealarekin erabateko ustarpena lortzeko behar genituen elementuak proposatu genituen, autobus geltokia, untziralekua edo bizikleta alokairu espazioa batik-bat. Horren ondoren espazio eta elementu bakoitzak ezer nolako erlazio eta zirkulazioak zituzten astertu genuen aurrerago ikus daitekeen eskema zirkularrean. Ondoren , eskema hori deformatzeari ekin genion gure orubeari egokitzeko.
Momentu honetako egoera
Momentu honetan ditugun ideia guztiak oinera eramaten ahalegintzen ari gara. Hainbat eta hainbat eredu ezberdin marraztu ondoren ez dugu oraindik behin-betiko ereduarekin jo. Hala ere, gutxinaka gutxinaka eredu horrekin jotzeko posiblitate eremua murriztuz doaz, izan ere, eredu batetik bestera elementu ezberdinak finkoagoak bilakatzen ari dira. Hurrengo egunetan informazio gehiago.
No hay comentarios:
Publicar un comentario